100%. Jag minns när den kom; den fick inspirera en hel del MC-spelande.Sen kom nog Dark City så nära Luna i MC som jag någonsin kunnat föreställa mig det.
Den och typ… Pitch Black? Får jag för mig? Och Aliens.
100%. Jag minns när den kom; den fick inspirera en hel del MC-spelande.Sen kom nog Dark City så nära Luna i MC som jag någonsin kunnat föreställa mig det.
Warhammer 40,000 är i grunden en kopia av Dune med en stor slev Michael Moorcock så det kanske är lika bra att gå full cirkel och kopiera direkt från originalet?Roligt ändå att tankar går hos mig och dig om att skapa en "kopia" av MC ... som till sin själ och sitt hjärta är en kopia av WH40k.
En kopia av en kopia, så att säga.
kombinationen sci-fi och Kult
Ah, ja. Jag spelade aldrig Kult =)Även om jag kanske snarare sagt Cyberpunk-Kult…
Hoppas du omvärderar den här ståndpunkten nuDet här vore verkligen sista grejen på min rollspels-bucketlist tror jag.
Hahaha, ja hela den här grejen har definitivt tvingat mig att fundera på vad jag egentligen ska drömma om nu =) Jag får väl sätta upp ännu omöjligare mål, typ att få skriva ett Transformersrollspel som använder den officiella brandingen och namn etc (men givetvis har en spelvärld som är en kransk twist; inte bara 80-tals-tecknade-serien rakt av…Hoppas du omvärderar den här ståndpunkten nu