Nekromanti Modulbetyg

Grendel

Warrior
Jag tycker i och för sig att de flesta monsterna är hysteriskt krystade alternativt uttjatade mytologiska bestar. Jag hade hellre sett lite fler värden för normala djur, gärna eon-specifika, och sånt. Jag återvänder alltid till mina vargar, de sätter alltid skräck i mina spelare. :gremgrin:

Jo, jag har alla modulerna, förutom några äventyr. Inte så att jag läst alla, det är liksom bara kul att ha dem. :gremtongue:

Tomtar har inte med eon att göra i mitt Mundana. Antar att man får sålla lite.

ZaiToh

Warrior
Nu kanske vi inte ska dömma ut Neogames innan de släppt Vilddjur och Bruksdjur... men jag håller verkligen med om att det sällan lämpar sig med monster då de rent ut sagt är dåliga. Men jag hoppas och tror att triologin kommer innebära en förbättring av Monster o Varelser... även om just Monster då som sagt inte var den bästa/mest användbara.

Gastono

Hero
Det har du absolut rätt i, Neogames gör underbara rollspel och det är därför jag läser detta forumet, dock är det bra att passa på att smyga in vad man vill se mer eller mindra av så det blir ännu bättre på framtiden. Vilddjur och bruksdjur har jag också stora förväntningar på och jag tror att NG kommer att leva upp mot de förväntningarna väll med denna modulen.

Syeth-hd

Warrior
vad då nörd ?

vore det inte kul om alla kunde rösta? så kan dom där 5 personerna skriva vad dom tycker också då dessa förmodligen kan ge ett neutralt och proffesionellt betyg.

Harff

Veteran
Tomtar tycker jag i högsta grad passar in i EON.. Hela sättet EON är skrivet på är med en humoristisk underton och tomtar är ett exempel på det, Mött flera tomtar som polat ihop sej med skogstroll.. Dem är mycket användbara vägvisare, så länge man är snäll...

Förutom det så har även en kompis till mej spelat tomte i min ena kampanj... dock klarade han sej bara till första striden, sen fick en minaotaur in ett prefekt slag med sin järnnia så tomten blev graffiti på väggen..

Skymning_UBBT

Veteran
Jag har mött en tomte genom mitt spelande ^^, En kompis till mig råkade trampa igenom hans tak, så min kompis började nysa 5 gånger var tredje minut, under resten av äventyret :gremwink: