Nekromanti Modulen Drakar

Mederian

Warrior
Med viss risk för att verkar tjatig undrar jag om vi kan vänta oss 'Drakar' före jul?

/Mederian síol Ianoty t'un Léarama t'an Machara
- den stolte

Ymir

Liten kantbaron
Re: Argh! Nåd!

Neeeeeeej! S-s-starta inte en d-drakdiskussion till, snäääälla? Snäääälla!!
*skrika ut sin ångest*

- Ymir, kommer att bita sönder tangentbordet om folk börjar snacka drakar igen

humongos

Veteran
ingen risk

<I>Med viss risk för att verkar tjatig undrar jag om vi kan vänta oss 'Drakar' före jul?</I>

Vi kommer inte ens att kunna vänta oss Consaber som vi skulle väntat oss för länge sen, Drakar är inte att prata om.

Jag håller med Ymir. Eftersom tjat och gnäll om försenade moduler inte tycks hjälpa så är det lika bra man håller käft.

Krille

Super Moderator
Ska vi slå vad?

"Vi kommer inte ens att kunna vänta oss Consaber som vi skulle väntat oss för länge sen"

Visst, Consaber skulle ha kommit för... 31 dagar om det skulle släppas i augusti. Men vad får dig att tro att den inte kommer alls i år?

"Eftersom tjat och gnäll om försenade moduler inte tycks hjälpa så är det lika bra man håller käft."

Tack. Då kanske vi kan få skriva klart dem ifred och kanske få ut dem i tid (sarkastiskt, jag vet).

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Man Mountainman

Storsvagåret
Re: Argh! Nåd!

Din lille stygging där!

Nå, hur många troll tror du en mortuach kan äta innan den får förstoppning. Vilken tandkräm använder Verthirax (Jag gissar på Colgate Sensation Whitening!). Hur många lumian är aktiva inom Consabers bingospelares intresseförening?

/Dnalor, din finne på hornhinnan

humongos

Veteran
Re: Ska vi slå vad?

<I>Tack. Då kanske vi kan få skriva klart dem ifred och kanske få ut dem i tid (sarkastiskt, jag vet).</I>

Det är ju du som tillbringar all värdefull spelkonstruktions-tid med att sitta framför det här forumet. Du borde verkligen kolla upp den där nya kliniken för internet-beroende.

Skylla ifrån sig sådär. Skäms!

Staffan

Myrmidon

>>Vi kommer inte ens att kunna vänta oss Consaber som vi skulle väntat oss för länge sen

"Visst, Consaber skulle ha kommit för... 31 dagar om det skulle släppas i augusti. Men vad får dig att tro att den inte kommer alls i år?

Men Consaber skulle släppts till påsk - om inte ännu tidigare.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

darkmoor

Veteran

"Men Consaber skulle släppts till påsk - om inte ännu tidigare."
Har för mig att de sa våren 2000 så skulle den släppas, så jag tror på dig om att den inte kommer i år. Jag menar, hur länge fick vi inte vänta på Eon-grundboken? "Snart kommer eon"... eller snarare "snart kommer consaber"... Undrar hur intern man måste vara för att förstå det här...

[color:blue]Darkmoor</font color=blue> som blir utmattad när han blöder

Bjorn

Hero
Re: Ekonomiska realiteter

i) Moduler som är under konstruktion (dvs ännu ej färdiga/släppta) kostar pengar (lön, lokalhyra, overhead etc etc).

ii) Färdiga moduler genererar intäckter.

iii) Att släppa "ofärdiga" eller undermåliga moduler skadar varumärket och gör det svårare att tjäna pengar i framtiden.

Altså kan man nog känna sig ganska så lugn för att NeoGames "vräker ur sig" modulerna så snart de kan utan att tumma på kvaliten allt för mycket. Summa sumarum, SLUTA GNÄLL!
=)

/Bjorn

Tearlach

Warrior
ingen nåd gives här!

- Ymir, kommer att bita sönder tangentbordet om folk börjar snacka drakar igen

med andra ord

låt oss börja snacka drakar igen/images/icons/wink.gif

[color:red]T</font color=red>[color:green]e</font color=green>[color:blue]a</font color=blue>[color:orange]r</font color=orange>[color:black]l</font color=black>[color:white]a</font color=white>[color:yellow]c</font color=yellow>[color:purple]h</font color=purple>: med ett nästan helt meningslöst inlägg"/images/icons/tongue.gif"

Virocon

Swordsman
Inga fler drakar, tack.

Drakar ja...Nåja, jag tror jag nöjer mig med uppsvinget några sidor tidigare där jag fick över 650 läsare och sisådär 300 inlägg...

Virocon

Swordsman
Orsaken funnen!

Okej, killar och tjejer, jag har funnit anledningen till deras ständiga förseningar:
CALLE ANVÄNDER MACINTOSH! /images/icons/smile.gif

Man Mountainman

Storsvagåret
tjejER?

Vi har väl som högst EN tjej här. Tjejer är f.ö. äckliga och onaturliga. /images/icons/wink.gif

/Dnalor, din finne på hornhinnan

Ymir

Liten kantbaron
Re: Khakra och v75:an...

Slår vad om att Khakra spelar på v75:an iaf. I Thalamur, dock. :)

I vänta på Drakar har jag för övrigt skrivit en liten text om några av Mundanas drakar- den ligger på boningen just nu.

- Ymir, gillar drakar så länge han slipper diskutera dem på forumet

WHaLe

Hero
Re: Orsaken funnen!

Alla borde följa standarden.. (Som självklart är x86 baserad hårdvara, Linux och StarOffice =)

WHaLe - Som inte tror att det tar så mycket längre tid på grund av att calle använder mac..

http://come.to/whale - Eon + Datorer = sant

Staffan

Myrmidon
Re: Orsaken funnen! [OT]

Nu ska vi inte hacka på Macintorsk.

Tro sjutton det. Ska man hacka ska man använda en riktig dator.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather