Nekromanti Moduler=dyrt

Riddaren

Swashbuckler
Hänsyn

Enkelt...att trycka är en dyr historia och tryckerierna tar ingen hänsyn till om kunden som beställer är miljonär eller tiggare. Det kostar lika mycket oavsett. Priset kan sänkas genom större upplagor, men priset ökar då, men är mindre i förhållandet till varje enskilt ex. Sedan behövs ett litet överskott för att kunna utveckla nya produkter och till lön och liknande.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Helmgast
BILDA FÖRENING!

Om man bildar förening så får man råd. Vi (Silversurfan, Igantius m.m.) får snart 2000 kronor att köpa rollspel för. Pengarna kommer från SVEROK (grundat av Jonas Birgersson, har även grundat FramFab och BredbandsBolaget) och StudieFrämjandet. Fast vi har redan 4 EON 2 och 5 EON 1 och kanske 30 moduler. Så vi köper andra spel. Man kan bilda förening i SVEROK även om man är tolv.

Jag är ärlig rättigenom och vill du ha fortsatt hjälp så fråga mig. Jag är snäll och hjälpsam. Gå in på www.sverok.se till och börja med. Din grupp måste ha 5 medlemmar, men det brukar man ju ha.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

Tegrevan

Veteran
Har ni någon som är lite äldre kan ni ju kolla med ert lokala ABF-förbund om ni får köra spelmötena som en studiecirkel. Det gör vi i vår grupp, och det ger max 1200 spänn/cirkel vi gör. Det räcker till många moduler...

//Tegrevan