Nekromanti Monster och Varelser

Jaggernaut

Hero
Errata [ANT]

satt o spelade och en Rp mötte ett gäng vättar, det vissade sig att dem gjorde mer skada med slag(10) än med Svärd(9).. hm? ksvärd Hob2t6+2, Slag Kob3t6 +2 typ

Jo det verkar ju helt fel och en snabb titt på erratan för eon på Neogames hemsida visar att det stämmer (att det är fel alltså).

Se Valine Anar

Veteran
*onödigt inlägg*

I utrustningslistan så väger ett sidenbanér 225 kilogram. Det är givetvis fel.

*tar bort det där jag sa att nån skulle göra en oförstörlig sidenskjorta istället för ringbrynja*

HAHAHAHA *ASG*

MongoMan

Swordsman
Re: *onödigt inlägg*

*tar bort det där jag sa att nån skulle göra en oförstörlig sidenskjorta istället för ringbrynja*
Hade det inte varit mer passande att lägga detta inlägg i tråden där det diskuterades?
Och, vem vet. Det kanske är ett jävligt stort sidenbanér? :gremlaugh:

Selly

Level 5 Laser Lotus
Kort svar. [ANT]

OT: "Off Topic". OT-inlägg är alltså sådana som inte håller sig till trådens ämne. NT: "No Text". NT-inlägg är alltså sådana som inte innehåller någon text, utan vars innehåll är tillräckligt litet för att rymmas i rubriken. Och när jag ändå är igång så kan jag ju även påpeka att ANT står för "Almost No Text"; betydelsen torde vara uppenbar.

Krille

Super Moderator
Kort tillägg

När du skrev in dig på forumet så fick du godkänna en klase med regler. I dessa regler förklaras vad OT och NT betyder. Behöver du en uppfräschare så kan du klicka på Regler ovan. Slutligen är Hjälp/Frågor (också länk ovan) jättebra att läsa också.