http://members.nbci.com/hatten_jc/djureon.htm
Korp
Älg
Elefant
Marsupilami ( Bara på skoj skepp och hoj.. )
http://members.nbci.com/hatten_jc/varelserEon.htm
NÅgot mer Unika varelser defentivt inte monster men inte normalt saker man kan spela men bara om SL tillåter..
http://members.nbci.com/hatten_jc/Draagoner.htm
En spelbar varelse som är för Kobolitisk för att Jag ska kunna använda den i MIN spelvärd men den representerar min egen dröm om att kunna flyga som en fågel så jag delar med den.. och nu en sång..
*Fiol*
Jaag är kung över ängarna springer utan keps och skor dansar och tar ut svängarna ropar glatt åt mina koor
*Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo*
Jag vaknar tidigt och Stiger upp redan före grannens tupp
håret spetar åt alla håll Meen spelar ingen roll
idag kan inget få mig sur fiolen har jag stämt i dur
himmeln är så vackert blå sommarn kom till sist ändååå
vintern var Ooändligt lång
jag klippte mig inte en enda gång
nu lyser solen stor och stark i skog och maark
Jaag är kung över ängarna springer utan keps och skor dansar och tar ut svängarna ropar glatt åt mina koor
Jaag är kung över ängarna jag skriker högt så folk förstår här är en av drängarna solen lyser där jag går
*Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo*
*Fiol solo* *Fiol solo*
Jag läger mig i gräser ner
ligger still och bara ler slumrar till och snarkar tyst
drömer om en kvinnas byst
då ser jag nån som emot mig går
liderlig med utsläpt hår hon är vacker som en dag
I saaamma stund så vaknar jag
bär utav och tänker sen hon kommer nog till mig i natt igen
Ännu lyser solen stark i skog och mark
Jaag är kung över ängarna jag skriker högt så folk förstår här är en av drängarna solen lyser där jag går
Imorgon tar jag dagen fri det är för varmt att slita hund jag har jobbat allt för hårt i ååååår
Jaag träffar kanske Emmelii hon som är så god och rund hon lär inte vara särskild svåååååår
*Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo* *Fiol solo*
*Fiol solo*
*Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt solo* *Flöjt
solo* *Flöjt solo*
Och ytterligare en sång
*Trummor* *Trummor*
Följ nu med till djungeln på en jättefest
Med sverigesjazzband och själva Tarzan som hedersgäst
Fantomen serverar och Guran står som kok för oss
Snart kommer Jane och Diana
Och Klabbe som ska trolla för oss
VI HAR TARZAN PÅ MIDDAG IDAG HAN VERKAR ATT MÅ GANSKA BRAA *ler*
Och nu så landar fem lianen och Tarzan är meee så nu kan vi börja festen varså go å slå er ner
Första rätten vi får det är nå riktigt gott fattiga riddare som vi har rövat från ett sloott ÖÖ
Sjömansbiff är nästa punkt på vårt program
En hel besättning från en båt som inte kom fram
Därpå börjar vi dansen varar natten lååång
Till sverigesjazzband och Tarzans vrålande sååååång
han verkar att må gaaanska bra