Det beror på hur många illustrationer vi lyckas få fram! Inom budget.ThemVSyou said:Jag måste säga att jag är awe struck riktigt snyggt omslag, vetgirig som jag är så skulle jag vilja veta hur många sidor boken ligger på?
Bilden är lågupplöst. Originalet är det inte.Necross said:2. Det är ganska jämngråmurrigt. Kanske lite mer kontrast? (Eller vad det nu kallas) Eller aningen, aningen mer färger på hjältarnas kläder kanske?
Nä, det ser finfint ut...Magnus Edlund said:Awesome. Men kanske lite för grått?
+1Per Folmer said:Jag tycker det är ett supersnyggt omslag.
Duktig snubbe, brukar träffa honom på toaletten när jag
tvättar händerna. Har inte haft mod till mig att be honom trimma mustaschen.
Och där blev jag förvirrad av bilden.Den Upplyste Despoten said:Snyggt och coolt! Jag gillar de lite egensinniga men mycket stämningsfulla bilderna både på den här och på grundboken.
(dock blev jag lite förvirrad av namnet! =)
Den där boken har jag aldrig sett.. men det är OK om Eon också använder det generiska namnet..Den Upplyste Despoten said:Snyggt och coolt! Jag gillar de lite egensinniga men mycket stämningsfulla bilderna både på den här och på grundboken.
(dock blev jag lite förvirrad av namnet! =)
Monster! var ju givet, tack!Hakanlo said:Tjusigt! Ett mer än givet inköp. Kommer PDF att finnas? E-bok? Som komplement, alltså.
Är det samma gubbe som på omslaget till Fantasy!-boken som går längst fram?
Eftersom tanken är fri... känns som att boken kunde heta "Monster!" (och då med exakt samma kantstötta stil som Fantasy!).
Bananas said:Tycker bilden är suverän, men har en liten fråga.
Dvärgen längst ner till vänster, står han med mobilen och ringer efter backup?
fan det vore kul att ha med som en liten detalj. ha ha.. på riktigt.Per Folmer said:Tja, det är lite svårt att se, men det ska vara en gammal motorola där.
Bananas said:Tycker bilden är suverän, men har en liten fråga.
Dvärgen längst ner till vänster, står han med mobilen och ringer efter backup?