Jo, jag gillar hela idén med moodboards, och skulle vilja börja jobba mer med sådana. Jag skulle gärna vilja ha något vettigt, molnbaserat program för det, dock. Eller iaf något mer lättarbetat än att sitta med typ Illustrator och copy-pastea bilder från nätet, vilket verkar vara det vettigaste alternativet just nu.
Jag har kollat på ImageSpark (ser väl bra ut, men bara max två boards), MoodShare (verkar 100% perfekt, men kommer byta till betalmodell och talar inte om hur mycket det kommer kosta) och väntar just nu på invite till Pinterest.
Ni som jobbat med moodboards: Vad använder ni? Sax och klister? Photoshop? Paint? Google Docs? Någon special-onlinetjänst?
Vad är bra? vad är dåligt?
Jag har kollat på ImageSpark (ser väl bra ut, men bara max två boards), MoodShare (verkar 100% perfekt, men kommer byta till betalmodell och talar inte om hur mycket det kommer kosta) och väntar just nu på invite till Pinterest.
Ni som jobbat med moodboards: Vad använder ni? Sax och klister? Photoshop? Paint? Google Docs? Någon special-onlinetjänst?
Vad är bra? vad är dåligt?