Nekromanti More than human Russia?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ser förbaskat coolt ut. Jag får dock intrycket av att de dubbat den till engelska, och att originalspråket är - antar jag - ryska? Isf hoppas jag på att det kommer att gå att få tag på odubbad version. Nochnoy Dozor gav mig mersmak på snygg rysk fantastik på originalspråk.

Lightshy

Hero
N.D trillogin var riktigt bra. Åtminstone de 2 första filmerna.
När en dröm av att de gör något med metroböckerna.

Men för att återkomma till trailern ovan så känns det som en frisk fläkt att se superhjältar som inte är stöpta i den amerikanska serietidningsvärldens former. Ryska med undertexter är helt klart att föredra. Funkade utmärkt med N.D.

Jag gillar ju More than human rollspelet och det känns som att det här ger en något nytt att kika efter när man skapar sin superhjälte utan att göra en ny Iron Man eller Batman med nytt namn och andra färger.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Lightshy;n194699 said:
N.D trillogin var riktigt bra. Åtminstone de 2 första filmerna.
Hm. Jag vet att det snackades om en trea, men hittar inget om att det ska ha blivit verklighet?

Jag gillar ju More than human rollspelet och det känns som att det här ger en något nytt att kika efter när man skapar sin superhjälte utan att göra en ny Iron Man eller Batman med nytt namn och andra färger.
Absolut!

Lightshy

Hero
Jag är säker på att jag såg tre filmer på netflix för så där 3-4 år sedan. Men jag hittar inget om 3:e filmen på nätet? Märkligt?