Nekromanti Mouseguard spöar D&D4

Storuggla

Champion
Här finns listan på samtliga vinnare på Orgins. Och.. Mouseguard spöade D&D4. Är jag den enda som tycker det är osedvanligt tufft? En liten mus som spöade femhundrakilosgorillan?

Storuggla, and its awesome

Arfert

Facit
Nej, du är inte den ende...

..sen kan man ju diskutera i all oändlighet om det var RÄTT.

Kanske.

Christoffer

It's all pig.
Grymt! Mouse Guard är värd den platsen! Så jäkla grymt! Säger jag utan att spelat 4e mer än en pyttegång på 30 minuter. Men jag är allergisk mot rutnät och miniatyrer, så utgångsläget för att charma mig är inte bra. Skriptade konflikter däremot, det får igång min salivproduktion!!!!

Simon

Swashbuckler
Jag kollade runt på sidan lite men lyckades ändå inte haja vad det var för pris egentligen och vad som avgör. Jury? Statistik? Mönster i fågelflykt?

Storuggla

Champion
"Jag kollade runt på sidan lite men lyckades ändå inte haja vad det var för pris egentligen och vad som avgör. Jury? Statistik? Mönster i fågelflykt?"

Läs och begrunda.

Storuggla, blå kometen blev hans död

Rising

Vila i frid
Och Pandemic vann över Agricola... Ja, det är väl okej. Inte lika kontroversiellt som att Mouse Guard skulle vinna, förstås.

Största uropstecknet för mig var den här D-total-tärningen, som ju är helt galet knarkig, även om den så klart måste fuska med sin fem- och sjusidiga tärning. Jag fattar inte ens varför de kände sig tvungna att gunka upp skiten med några andra tal än sådana som var jämnt delbara med 24. Fuck, jag tycker till och med att en helt "vanlig" 24-sidig tärning hade varit the shitzors, och mycket bättre än en sådan här plottrig djäkel.