Sorry, har haft, och har, fullt upp med jobb, födelsedagsfirande, bakfylla och flyttstädning.
Överlag så känns det som att vi är i ett läge där vi framför allt vill grönmåla folk, eller ja, det är ju alltid bra att rödmåla också, men om vi kan minska ner spelplanen så får den kvarvarande ulven mindre att stöka med.
Om vi bortser från spelets gröna filurer (Basse, Fjodor, Rasmus, Sidd och undertecknad) så är min take på resterande som följer, mestadels baserat
på känsla:
BioBonker - Bekräftat röd. Bortsett från kontogate-skandalen så händer inte alltför mycket spännande i hans inlägg. Lite löst fäktande här och var. Petar lite på Basenanji i början, och sen lite pet på Sidd, RasmusL och Impetigo. Jag hittar inga konkreta ledtrådar till ulvkumpanen sådär direkt.
Empiricus - Resonerar vettigt och det tidigare fiskeriet kring roller känns ändå relativt byboigt. I alla fall om man sätter det i relation till övrigt konstruktivt beteende. Grönish.
Impetigo - Får lite brandgula vibes här, men från R2 så går blir spelet mer byboigt.
Konrad Konvalj - Väldigt gröna vibes. Missar förvisso att RasmusL "bekräftar" att det endast finns en ulv kvar i spel (#137, R2) - men det kan ju bara vara en felläsning/felskrivning och kanske inget man behöver lägga krut på.
Följande trio har jag bara ögnat som hastigast. Får inte riktigt något som tydligt grönar eller rödar sådär. Recca har kommit igång och köttar på i någon form av bybostil, tror jag - Recca är väl mer eller mindre erkänt lurig och vass. Och Octogonal tycker jag kör lite tydligare spel denna runda. Martin3 har jag inte fått kläm på alls.
Recca,
Martin3,
Octogonal.
Yem_86 -Röstmönstret förra rundan är ju ändå rätt fishy. Skulle kunna hänga Yem enbart för att få klarhet i det. Men tack för räddningen ändå!
Röst: @Yem_86