Yem_86
Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Jo jag fattar att du är nojig men nej. Att gå ut med vem mediumet var var inget jag eftersträvade . Allt jag ville var att ha en en back up om fjodor dog. Men nu är det som det är. Jag är fridens med det även om jag blir irriterad ibland.Jag vill bara när jag är död att byn försöker se lite ur min synvinkel också även om den verkar skilja sig från andra.Jag har säkert fel vilket inte vore första gången.
Din post @Yem_86 där du säger hej till gänget och avslutar med:
”En tanke jag hade var att mediumet var bra att outa om det finns eller ej. Det känns inte lika risky att hålla på all annan info om det finns ett annat sätt att få ut den om fjordorsenuba blir mördad. Någon annan kan gärna komma med synpunkter på det Den enda nackdelen jag ser just nu är ju att vi ger bort lite info till ulvarna och tar bort möjligheten om medium inte finns att fånga en varulv i ett falseclaim.”
Handlar väl om att du lirkar om att Mediumet kanske vore bra att outa.
Eftersom att jag just är Mediumet så reagerade jag ju inte så konstigt väl.
Jag tycker denna roll är riktigt stark när Fjodde valde att köra öppet.
Jag hade ju en powerroll som MB kunde bekräfta och därmed gröna mig själv.
Jag förstod direkt att bara jag och MB överlevde första rundan så skulle fjodde, jag och spökrösten kunna teama ihop röstningen.
Och om MB köpt +1 röst och med en trolig Väktare i öppet MBsenario har vi 5 röster.
I alla fall så tyckte jag att Mediumrollen var väldigt viktig (kanske bara mitt ego men men) så när du skriver att det kanske vore nått att gå ut med om det finns i spel osv så tänkte jag STOPP PÅ BELÄGG HÄR.
Så typ tänkte jag.
Men men inte första gången jag ser spöken i Varulvsspel.
Fridens
stövlis verkar misstänkt så han kommer väl hänga efter men sen sen verkar det mest vara mähä.
/ vi hörs.