Nu vet jag inte riktigt om vi har olika tolkning av lågflygeri, i rimlighetens namn har väl både Impetigo, danogn och Octagonal deltagit mindre än vad jag har gjort?
@Big Mama nu har jag ingen koll på din personliga hygien och hur sällan du byter trosor.
Kan du specificera vad det är jag bytt åsikt om så rasande ofta?
Är ju lite motsägelsefullt att av Impetigo ifrågasättas för att jag inte flyttat röst från honom och sen få att jag är för ombytlig i åsikter.
@Octagonal du vet om att du sitter i ett glashud va? För jag kan nog inte på riktigt upprepa en grej du sagt i det här spelet….
Jag har svårt med aktivt deltagande 24/7 utan det blir lite stötvis, det finns ju ett liv öven utanför varulvspel….
Brynolf håller jag fortfarande som röd för jag tycker snajpen är så dåligt bybospel. Om det dessutom är många ulvar finns det en ulvrationalitet i att peka ut en grön Stradh för att vi i då fall börjar med Stradh och tar Brynte nästa runda - ulvarna har då 4-8 efter den hör rundan om de får in nattmordet. 3-7 efter R3.
Det här skulle gröna Stradh, som jag också tycker har spelat upp sig efter R1. Pekandet på mig känns lite desperat försvar ”jag är oskyldig så det måste vara….(letar desperat efter nån stt peka på)
Sidds deltagande tycker jag också är skumt i att det är o-Siddigt, det är mindre frekvent och mer strukturerat.
impetigo har fortsatt lågflygning, brukar vara mer aktiv i att knäcka spelet som bybo