Jo, det är lite tröstlöst baraSysp fortsätt kämpa om du är bybo!
Jag läser av dig som grön Sysp.Jo, det är lite tröstlöst bara
Jag skrev om det här tidigare men det finns inga fall det inte finns en eller två ulvar bland mig, Octa eller Impetigo.Jag läser av dig som grön Sysp.
Jävligt skraj för att Octa ska lura mig men dennes kommentarer om Siare i R1 verkar tyda på att denne vill veta/diskutera mer om hur en Siare ska förhålla sig till spelet. Ergo byboSiare.
Gissar att ulvarna är mer lågaktiva och försiktiga i den frågan: vilka anser ni det är av gänget?
Sen kan jag inte sortera vilken form av Siare ni är…?
Nån har tydligen skrivit att nån av Sysp-Octa-Impetigo är ulv -pga era Sianden.
Om du Sysp och Octa är bybor så betyder det alltså att Impetigo är ulv.
Va händer Syrran!Nu har jag läst ikapp och här kommer mina aktuella gissningar:
GRÖNSKIMRANDE
Big Mama - jag är inte siare
StradhLestat - pga hans reaktion på att vara på väg ut i R1. Jag läste det i hans hand (-svett).
Sidd - har igen varit hjälpsam för byn genom att analysera Octas och Sysps tidiga inlägg om siande. Han grönar dem så jag känner mig dragen till att göra detsamma.
Octagonal - Galen siare. Därmed är hans sianden giltiga bara man vänder på dem, dvs Impatigo är ulv och Sysp är bybo
Sysp - Naiv siare. Hans sianden är värdelösa men han är bybo. Sysp har gjort bra bygräv.
BioBunkerVII - OK, jag släpper dig för tillfället till förmån för andra
RasmusL - Har grävt bra för byn tidigare men inget matnyttigt än i R3
INTE GRÖNSKIMRANDE
Impetigo - Äntligen har sökarljuset vänts mot en på min lista.
Hägerstrand - skriver mycket nonsens som inte hjälper byn tex om ifall det är matchboll eller inte. Vad spelar det för roll? Byn ska kämpa till sista blodsdroppen - ulvar kan tabba sig.
damogn - Biobunker tror inte att han skulle kunna spela nybörjare så trovärdigt som ulv. Jag gillar det psykologiska angreppssättet, så jobbar också jag, men jag kommer inte fram till samma. Jag var inte med och spelade Utkante men råkade se över axeln hur MrJ blev coachad av seniora ulvar att spela ännu dummare än han var och ställa korkade frågor.
Röst: @Impetigo
Jag tar det som en komplimang? Tyvärr är jag bara trög, men börjar komma in i det.damogn ... att spela ännu dummare än han var och ställa korkade frågor.
Känner du dig träffad fru lågflygare?Sminktips till ulv som vill se ut som en bybo. Vi börjar med grunden:
Om ni vill ha mååånga poster från mig som kommer snart ögon, mun och naturligtvis öron-sminktipsen snart.
- Använd en bra ögonkräm.
- Återfukta huden ordentligt innan du lägger en sminkbas.
- Grunda med en primer.
- Täck utvalda ytor med concealer.
- Applicera krämiga contour-produkter, både mörka nyanser och highlighter.
- Använd en krämrough.
- Lägg en bra foundation.
- Avsluta med puder.
jag tänker att det kan hjälpa om diskussioner om lågflygeri dyker upp, jag upplever @Impetigo deltagande i det här partiet som skralt, men faktan är ju att det är en felaktig uppfattning, sen kan ju stötvis deltagande i början och slutet av rundorna och inget däremellan fortfarande ge samma effekt som lågflygeriJag som inte fattar detta med damogs stora datafixarpost - vad är det?
Kan det hjälpa byn?
Annars är det väl bara brus?