Varulv [MU6] - R4

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Det är sant. Om Impetigo är röd är snipe inte lika viktigt (ulvarna kan köra dubbelmord men det är 3-2). Om Impetigo är grön måste Octa vara röd. Så en sniper borde vara beredd med röst på Octa med?
jag är på att snajpa octa om det behövs

Impetigo

Ärkebiskop
Och ni kan för fan inte komma med invändande teorier soå här sent i rundan Impe och Sidd... ingen (läs jag) hinner ta ståndpunkt på sådant num vilket kanske är meningen...... Jag måste chansa på att octa är rätt...annrs är vi räkta...men det är vi annars oxo,,,,,på konstig switch i första...Misad plan i andra..... antingen är octa ulv och det är över...eller så ör han byybo/siare...ochj då finns en chans om än slim
Byt bara röst. Du vet ju att jag talar sanning. Lyssna på ditt hjärta

damogn

Swordsman
Hittills

damogn - Big Mama
Sidd - Rasmus / BioBunkerVII
Octagonal -
Impetigo - Octagonal (om Impe är grön)
RasmusL -
Big Mama - Rasmus
StradhLestat - Big Mama / Sidd
BiobunkerVII - Big Mama / Sidd / Rasmus

Octagonal

Swashbuckler
Spännande! Hoppas nästan nån av er lägger en röst på undertecknad så byn lyckas fånga en till ulv till nästa runda ✌

Octagonal

Swashbuckler
Samtidigt som ni kopierar in en röst på mig som redan är nattmördad ger det de andra ulvarna tillräckligt med försprång att lägga första rösten på en bybo. Med dubbla nattmord nu är det game over.

Som sagt, mycket snyggt ulvat Impetigo, mycket snyggt men det fungerar inte.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
MEN kom ihåg att om ulvarna lurat upp oss på läktaren är det illa att rösta på siaren - så ingen kaos-snajp.