Varulv [MU6] - R4

damogn

Swordsman
Föredrar att vinna med stil och utgår ifrån att ulvarna har mitt pm. Annars hade Vimes ALDRIG nonchalerat frågan. Framförallt inte efter senaste tidens historik.

Ta er samman nu kära by 😇
Vad menar du med detta? Vad har Vimes med detta att göra? Du kan väl bara citera meddelandet du fick? Som @Sysp!

Octagonal

Swashbuckler
Det uppenbara av väktarn var att skydda mig varav ulvarna plockade Hägern som är en stabil och erkänt duktig spelare. Jag kommer dock inte överleva nästa natt. Om inte väktaren egenligen skyddade nån annan. Då finns det fortfarande hopp för undertecknad.

Så allt om allt en tuff sits för byn men långt ifrån omöjligt.

Jag tolkar detta som att Sysp var den riktiga siaren som hade siat mig och Hägern var det väl som gröna. Nog också därför ulvarna plockade denne...

damogn

Swordsman
Åh @Impetigo du är så rökt. Försök inte hitta på någon historia om varför du är oskyldig din ulv!!!

damogn

Swordsman
Det uppenbara av väktarn var att skydda mig varav ulvarna plockade Hägern som är en stabil och erkänt duktig spelare. Jag kommer dock inte överleva nästa natt. Om inte väktaren egenligen skyddade nån annan. Då finns det fortfarande hopp för undertecknad.

Så allt om allt en tuff sits för byn men långt ifrån omöjligt.

Jag tolkar detta som att Sysp var den riktiga siaren som hade siat mig och Hägern var det väl som gröna. Nog också därför ulvarna plockade denne...
Detta var riktigt övertygande! Sysp var den riktiga siaren. Då är du grön. Glöm allt @Octagonal!

damogn

Swordsman
Hinner inte skriva mer ikväll, men ska göra en lista med alternativen från menyn imorgon.

damogn

Swordsman
Siar PM-är redan i spel, vad är det du fiskar efter?
Jaha, trodde att de fick personliga meddelanden så att man kunde avgöra om de verkligen var siare baserat på meddelandet. Glöm det jag skrev.

Jag kanske inte är den som gör djupa analyser på röstmönster, poängfördelning och liknande... Men vara snabb som fan med F5, paste, send... det kan jag..
FÖR BYN!!! :)

Impetigo

Ärkebiskop
Hahaha, snyggt @Octagonal !

Detta måste betyda att det är två eller tre ulvar, annars hade stunten varit helt onödig.

Undrar om jag hade kommit på dig om jag hängt med i r3, antagligen inte. Jag fokuserade bara på innevarande rundan och tänkte att det bergis var fyra ulvar.

Så upplägget borde vara:

1 extra ulvar (+4)
Bpda nattmorden (-5)
Siarna kan sia sig själva (+1)
Naiv siare (0)

Då har byn fortfarande chans i nösta runda faktiskt ju!

Jag ska försöka läsa ikapp men tror inte att jag hinner och det lär inte spela nån roll, jag ryker nog denna rundan.

Att Octa är upv kommer ni fatta när jag åker ut grön, vem ulvkonpisen är återstår att se.

@RasmusL har rört sig som en skugga i kulisserna.

@Sidd och @damogn har hetsat mycket om att jag var lågflygande även i rundor där jag var mycket aktiv.

Om jag hinner läsa ikapp kanske jag hittar nåt mer ulvigt. Borde finnas nåt i r2 att hitta.

Sorry @Sysp , tack för spel och även @Hägerstrand som gjorde ett utmärkt bybojobb!

Röst: @Octagonal

Octagonal

Swashbuckler
Vad menar du med detta? Vad har Vimes med detta att göra? Du kan väl bara citera meddelandet du fick? Som @Sysp!
Pm diskussioner och dribbel har vi haft många gånger. Det finns inget som är tråkigare än att vinna via något sånt.

Jag förutätter att Vimes har gett ulvarna hur siarnas pm ser ut. Annars skulle det ha förbjudits vilket för de som har varit med ett tag borde vara en självklarhet att förstå. Framförallt de som spelade senaste spelet borde vara med på detta.

Impetigo

Ärkebiskop
Ah, såg nu i startinlägget att det är tre ulvar…

dä är det nog game over.

RasmusL

Champion
Hahaha, snyggt @Octagonal !

Detta måste betyda att det är två eller tre ulvar, annars hade stunten varit helt onödig.

Undrar om jag hade kommit på dig om jag hängt med i r3, antagligen inte. Jag fokuserade bara på innevarande rundan och tänkte att det bergis var fyra ulvar.

Så upplägget borde vara:

1 extra ulvar (+4)
Bpda nattmorden (-5)
Siarna kan sia sig själva (+1)
Naiv siare (0)

Då har byn fortfarande chans i nösta runda faktiskt ju!

Jag ska försöka läsa ikapp men tror inte att jag hinner och det lär inte spela nån roll, jag ryker nog denna rundan.

Att Octa är upv kommer ni fatta när jag åker ut grön, vem ulvkonpisen är återstår att se.

@RasmusL har rört sig som en skugga i kulisserna.

@Sidd och @damogn har hetsat mycket om att jag var lågflygande även i rundor där jag var mycket aktiv.

Om jag hinner läsa ikapp kanske jag hittar nåt mer ulvigt. Borde finnas nåt i r2 att hitta.

Sorry @Sysp , tack för spel och även @Hägerstrand som gjorde ett utmärkt bybojobb!

Röst: @Octagonal
Du får nog kolla startinlägget här ige