Honken Hero Joined 19 May 2000 Messages 906 Location Umeå 18 Aug 2006 #1 Hur blev det med den där Mutant UA filmen som man såg nått om för ett tag sedan? Någon som sett den i sin helhet? /Honken
Hur blev det med den där Mutant UA filmen som man såg nått om för ett tag sedan? Någon som sett den i sin helhet? /Honken
wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,080 Location Nordnordost 18 Aug 2006 #2 Och vad hände med tv-serien!?
W Whizzman Warrior Joined 4 Jan 2005 Messages 211 Location Uppsala 23 Aug 2006 #3 Jag har inte ens sett en liten del av den... Finns det ens en liten del av den att få tag i?! Men jag håller med, var är den?
Jag har inte ens sett en liten del av den... Finns det ens en liten del av den att få tag i?! Men jag håller med, var är den?
G Guest Guest 25 Aug 2006 #4 Jag har inte ens sett en liten del av den... Finns det ens en liten del av den att få tag i?! Click to expand... Här fanns det en trailer tidigare, men sidan verkar vara nere för tillfället... Mer info kan du hitta på www.mutant.nu och deras forum...
Jag har inte ens sett en liten del av den... Finns det ens en liten del av den att få tag i?! Click to expand... Här fanns det en trailer tidigare, men sidan verkar vara nere för tillfället... Mer info kan du hitta på www.mutant.nu och deras forum...