Nekromanti Mug shot på mig

Äventyr

Världsbyggare
Daniel Lehto heter jag, född 1976 och har rötterna i Luleå och Gällivare. Polare med "Fanzine-Hasse" sedan barnsben. Var en gång i tiden en osannolikt fanatisk Star Wars fan, men är nu bara fanatisk. Om ens det.
Spelar allra helst rollspel, men tyvärr får jag allt som oftast bara spelleda då det råkar hända. Favoriterna är EDD, MT2 och WEG:s Star Wars, även om Eon verkar slå sig in på området nu med buller och bång.
Frilansar sporadiskt åt Norrländska Socialdemokraten, men skriver varannan vecka en fantasy/sf-krönika åt dem. Läser en hel del böcker inom genren - favoriterna är stadigt första Covenant-trilogin, den om ringen ni vet, Taran, Ö-världen och Alvin Miller Junior böckerna. Förutom då George Johansson. Christina Brönnestam är dock en het nykomling på fantasyarenan. Läs henne. Författar själv en del. Hoppas snart bli publicerad. Annars publicerar jag mig själv.
Efter jul hamnar jag i Tomelilla i fem månader, där jag ska gå folkhögskola.
Håller just nu på att gå igenom nya Star Wars och nybörjarboxen, som jag borde vara färdig med runt den tjugonde denna månad (bara så att Ola vet vart jag är på väg).

Min mail är som följer: Daniellehto@yahoo.se

- D -

Ola

Swordsman
Ny StarWars ansvarig?

Hej Daniel!

Jag tror jag frågade dig tidigare, men är det ok att utnämna dig till StarWars guru för Codex? Jobbet innebär att allt som har med StarWars kommer att gå via dig, filmer, böcker, spel, recensioner, m.m. Och att du kommer att samordna starwars skribenter och även ansvara för att det dyker upp starwars artiklar lite då och då.

Låter det ok?

Ola Nilsson
Chefred Codex

<A HREF="http://www.rollspel.nu" target="_new">http://www.rollspel.nu</A> ola@rollspel.nu

hatten

Swashbuckler
Re: Ny StarWars ansvarig?

Vill bara påpeka att jag har läst nästan alla Star Wars böcker som kommit ut..
Jag har nästan alla Star wars moduler till Westengames rollspel ( typ 3-5 saknas, Stapeln med SW rollspel är ungefär 1,5 m )
Jag har läst samtliga manus som Lucas har skrivit om Star Wars även de gamla Starkiller manusen *ler* de 'är så kultiga..
Så om Daniel inte är fanatisk eller guru nog så kolla runt det KAN tänkas finnas andra som känner till lite om star wars *ler* Vill inte säga vem DU kan nog lista *ler*..

Ola

Swordsman

Att jag utser en Huvudansvarig för ett område betyder inte att andra gurus inte får plats. Tvärtom handlar det om att ha några ansvariga som i sin tur har ett kontaktnät med fanatiker som tillsammans ser till att Codex får bra artiklar.

Det behöver inte ens vara så att den ansvarige själv skriver något, så länge denne ser till att materialet inom dennes område kommer in till Codex och håller hög kvalitet.

Så oavsett vem som är ansvarig eller ej så är du välkommen att skriva om Star wars.

Ola Nilsson
Chefred Codex

<A HREF="http://www.rollspel.nu" target="_new">http://www.rollspel.nu</A> ola@rollspel.nu

hatten

Swashbuckler

Det är något jag har funderat på problemet är bara vad jag ska skriva *suck* Star wars är SÅ mycket..

hatten

Swashbuckler

*rodna* tja ska göra det men Ola jag är mer intreserad just nu av att läsa om Star Wars inte skriva om det.
Fast jag håller på att klura om en "sammanfattning" av star wars värd.
fast det är i framtiden..

Vi har alla våra dåliga dagar och mitt första inlägg var menat att ironisera på mig Daniel och vårat intressa till star wars än att ta ifrån honom titeln som Star Wars ansvarig.
Men jag tänkte även att om Daniel behöver ider eller prata med någon så ska han veta att jag finns och lyssnar läser och pratar gärna om SW.......
Tyvär så upptäcker jag nu att min förmåga att skriva ironisk är dålig när jag är trött *hmm* och av någon underlig filosofiskt orsak så fick jag bara 2 timmars sömn när jag skrev föra medelandet så var jag ganska ganska enormt mycket små sovande.. *ler*
Nu pigg och nästan utvilad så inser jag att en förklaring och förtydling är en ond nödvändighet *suck* så jag rodnar och förklarar..

Vill daniel höra av sig angånde Star Wars eller någon annat ämne så finns min E-mail
mail: hatten_jc@hotmail.com

Äventyr

Världsbyggare

Hio,
and may the force be with you!
Javisst var det okej. Är i Stockholm just nu, hemma den artonde, så under veckan kommer jag att scanna bilderna och skicka det jag skrivit.
Jag kontaktar min bundsförvant för att spåna lite vidare.

- Daniel