Lord Avallach
Veteran
Minns att det i urminnes tider fanns en bild Mundana sedd från rymden, är det någon som råkar ha den skräpande någonstans?
Det kanske kan löna sig för den tålmodige att göra ett besök här. Kolla runt lite. var beredda på seeeeeega laddningstider.Poseur said:Problemet ligger inte i att jag inte vet orginallänken vart bilden var, den har jag hittat men skiten är bryten Och tyvärr tror jag den bilden gått i graven med det, om nu inte någon snäll upphovsman eller användare sparat bilden i säkert förvar.
/Poseur Lär ju bevisa att han ändå vet länken (som inte fungerar)
Vilket program använe du?Duncan said:Gjorde en snabb rendering med kartan från atlasboxen. Hade ganska dålig kvalitet på kartan. Kanske orkar fixa det imorgon.0
Så det blir som en "riktig" jordglob? Hur tänkte du fixa det?Telephalsion said:Vilket program använe du?Duncan said:Gjorde en snabb rendering med kartan från atlasboxen. Hade ganska dålig kvalitet på kartan. Kanske orkar fixa det imorgon.0
Jag funderar nämligen på att låta trycka ut en Mundana-Glob
Jag hittade bilderna i min backup. Varsågoda!Lord Avallach said:Minns att det i urminnes tider fanns en bild Mundana sedd från rymden, är det någon som råkar ha den skräpande någonstans?