Nekromanti Mundana Geografica & Vandöda

Helmgast
Klart dom inte behöver. Saken är den att du är irriterad på förseningarna (vilket borde tyda på att du vill ha modulerna => du vill ha många tillbehör).

Men säg du ditt.

Helmgast
Alla som har jobbat med saker i skolan vet att planeringar tenderar att bli lite optimistiska (brukar själv plugga till 03.00 sista dan). Men hade jag inte varit optimistisk hade det nog varit ännu värre.

Ezping Orm

Hero
Re: Till Vindhand

Du verkar inte gilla Eon särskilt mycket (eller har jag helt fel??), så varför bryr du dig då om Eons releaseplan???

Vindhand

Myrmidon

Du verkar inte gilla Eon särskilt mycket (eller har jag helt fel??), så varför bryr du dig då om Eons releaseplan???

... för att det är en av anledningarna till min åsikt.

Ezping Orm

Hero

Men Neogames är ju knappast ensamma när det gäller förseningar. Snarare tvärtom. Riotminds och Rävspel har också problem med att hålla sina releasedatum!! Och detta gäller också för de flesta utländska rollspelstillverkarna.

Vindhand

Myrmidon

Men Neogames är ju knappast ensamma när det gäller förseningar. Snarare tvärtom. Riotminds och Rävspel har också problem med att hålla sina releasedatum!! Och detta gäller också för de flesta utländska rollspelstillverkarna.

Det är dock ganska ovanligt att någon lovar så brett och håller så tunnt som NG... men de håller på att bli bättre. Releaseplanerna är rimligare och vissa produkter kommer t.o.m. ut i tid.

Att man kan få problem kan man förstå. Att man vägrar ha en rimlig releaseplan är svårare. NG brukar utlova ungefär tre-fyra gånger så hög utgivningstakt som deras bästa någonsin. Det är inte rimligt och bör inte fortsätta. Eller?

Men, som sagt, de är på bättringsvägen. Vilket får mig att gilla dem mer :gremsmile:

Ezping Orm

Hero

Nej, självklart är det inte ett dugg bra att Neogames lovar för mycket och sätter upp en överoptimistisk releaseplan, men att du som inte ens gillar Eon bryr dig, det förstår jag inte??? Vad spelar det egentligen för roll för dig???