Nekromanti Mundanaglob

Zadrith

Hero
Jag har insett att jag av olika anledningar inte kommer att hinna göra den stora uppdateringen av min eon-sida som jag hade tänkt göra nu i helgen. Därför har jag redan nu lagt ut ett par bilder på en Mundanaglob eftersom Neogames har godkänt att lägga ut dem. Tyvärr ser globen lite för modern ut men det gör å andra sidan även kartan. Om någon sitter och håller på en handritad mer spelarvänlig karta av Mundana gör jag gärna ett försök att skapa ett stativ med lite mer fantasykänsla.
Inspirationen till globen fick jag för övrigt från en annan tråd här på forumet.
De båda bilderna hittar du här och här.

Silvervarg

Warrior
Åhh, en glob skulle vara underbart...

*Drömmer sig dregglande bort*

Silvervarg vill ha en Mundanaglob nu genast

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Coolt

Synd bara att man inte kan snurra på den bäst man vill.
Neo borde verkligen göra en badboll med Mundanakartan tryckt på eller något liknande billigt :gremwink:

/Naug, gillar glober

Zadrith

Hero
Re: Coolt

Synd bara att man inte kan snurra på den bäst man vill.
Jag skulle nog i och för sig kunna göra en liten animation av en snurrande glob om det finns intresse av en sådan. Vet dock inte om jag har utrymme nog på passagen för att lägga ut en sådan fil.

keraii

Veteran
Cool globalisering!

Gör den till en liten GIF-animation, då! 100×100 pixlar, 256 färger. Det räcker gott och väl!

Och då kan man ha den som Avatar!

Zadrith

Hero
En glob till

Jag fick önskemål om att göra en glob till som visade mer av den "vanliga" delen av Mundana och som var i storleken 1600x1200 eftersom den skulle användas som skrivbordsunderlägg. Därför finns det nu även en sådan glob uppagd på samma sida som de båda andra.