D Dougald MacD Veteran Joined 5 Jul 2000 Messages 104 Location Stockholm 18 Dec 2000 #41 Re: RQ-alver Måste hem o gräva i katakomberna innan jag kan bemöta detta Dougald
P P|uT0NiUm Swashbuckler Joined 19 May 2000 Messages 2,145 Location Inaktiv 18 Dec 2000 #42 Aldrig i livet... Om spelledaren säger att alverna har kattpupill slår jag till honom med Eon II-boken (den är nämligen störst) /images/icons/wink.gif. [color:red]/P|uT0NiUm</font color=red> Point Click KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Aldrig i livet... Om spelledaren säger att alverna har kattpupill slår jag till honom med Eon II-boken (den är nämligen störst) /images/icons/wink.gif. [color:red]/P|uT0NiUm</font color=red> Point Click KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 18 Dec 2000 #43 Tja vad kan man säga? LOL helt enkelt! /Arvidos, Riddare av nätet Beväpnad med mus och tangentbord Ridderlig respekt och ideal
Tja vad kan man säga? LOL helt enkelt! /Arvidos, Riddare av nätet Beväpnad med mus och tangentbord Ridderlig respekt och ideal