Härligt! Jag lägger till dig i listan över arrangemang.Swishat! Tar med mig De fördömda ifall folk är sugna på västern med övernaturliga inslag.
Härligt! Jag lägger till dig i listan över arrangemang.Swishat! Tar med mig De fördömda ifall folk är sugna på västern med övernaturliga inslag.
Jag har frågat några rollspelsvänner, vi får se om någon nappar67,5% av anmälningarna vi behöver för att det ska bli av har nu rasslat in...och fler och fler som ställer sig villiga att spelleda... superskoj!!
Får se om vi blir ett gäng till efter fredagens forumpub då
Skulle gärna testa Dread, har det själv men har aldrig spelat eller SL:at det. Du oroar dig inte för att klossar kan försvinna i lokalen? Det gör jag nämligen :SOm någon mer än mig aldrig fått spela Dread (som var poppis i den stora rollspelsluckan i mitt liv) eller bara vill spela Dread ändå, så kan jag ta med mig ett torn med dreadtärningar och spelleda ett äventyr där ni får åka båt.
Skulle gärna testa Dread, har det själv men har aldrig spelat eller SL:at det. Du oroar dig inte för att klossar kan försvinna i lokalen? Det gör jag nämligen :S
Har inte anmält mig än, men finns det någon övre gräns på antal deltagare?Och där trillade den fyrtionde förbetalningen in!
Därmed blir MunkCon I av!
Tack alla som vill dyka upp och spela, och dubbelsupertack till alla som vill ställa upp och spelleda!
Det här kommer att bli toppen.
Yep,,, mindre än hälften av platserna kvar nu då....Har inte anmält mig än, men finns det någon övre gräns på antal deltagare?
Edit: 75 ser jag nu. Börjar bli dags!
1 plats mindre nu...Yep,,, mindre än hälften av platserna kvar nu då....
Tja, det blir väl bara ett av dem på det viset, men det är ju ett val i alla fall.som erbjuder två olika spel