Nekromanti Musikvideo eller gayporr?

Jarre

Swordsman
Re: Vet inte, YouTube har blockerat visningen. (NT

This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
...vilket betyder att du måste vara medlem på YouTube för att se den. Den är inte blockerad, alltså.

Som tillägg kan jag säga att jag inte är säker på vad jag skulle svara på Marcos fråga. Videon sög (unintentional pun), låten hörde jag inte eftersom jag hade ljudet avstängt.

Dewil

Skrivbordsgeneral
Våga vägra registrering

...vilket betyder att du måste vara medlem på YouTube för att se den. Den är inte blockerad, alltså.
Ja, och våga vägra webbplatser som tycker att man ska registrera sig för att ta del av innehållet. Jag registrerar mig först när jag vet vad jag får för att registrera mig.

Dewil

Eksem

Champion
Re: Våga vägra registrering

Jag tror att det är för att kunna ha en stabilare ålderskontroll av känsligt innehåll, eller vad man ska kalla det.

rks

Warrior
Bi, inte gay jue! :)

Jag tycker, som resident bi och efter att ha sett en hel del killporr OCH musikvideos i mina dagar, att detta är en bi-video. :gremgrin:

Om någon som är bi, är vän till bin eller bara vill festa i bi-miljö och dessutom tävla i mitt himla roliga hBt-jeopardy så kan man komma till Honung på Leijonbaren fredagen den 11 maj.

Mer info borde finnas på http://hem.passagen.se/shakespearea/index.html
http://come.to/honung

Jarre

Swordsman
Re: Våga vägra registrering

Jag registrerar mig först när jag vet vad jag får för att registrera mig.
...se videon? :gremsmile:

Eller så skaffar man Firefox-pluginen Bug Me Not, som låter en använda en massa fria inloggningsuppgifter till en uppsjö med webbplatser.

solvebring

Superhero
Har bara en sak att säga... fyfan vilket slisk...
Sedan vilken sexualitet det tillhör skiter jag i, men fy helsicke vad 2000-tals-slisk! Och jag som vill förbjuda melodifestivalen.