Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 1 Sep 2003 #21 Sanningen! Hade du väl visst! Nej, nej, det hade han inte, men däremot hade han betalat $120 för att jag skulle få det fulla nöjet att äga Norrköpings porrigaste tärningar.
Sanningen! Hade du väl visst! Nej, nej, det hade han inte, men däremot hade han betalat $120 för att jag skulle få det fulla nöjet att äga Norrköpings porrigaste tärningar.
walium Ganska töntig, faktiskt Joined 8 Apr 2001 Messages 8,460 Location Linköping 1 Sep 2003 #22 Kanske... "Hade du väl visst!" Möjligtvis om jag hade fått ett par platådojor och en fjäderhatt på köpet. Pimpstyle!!
Kanske... "Hade du väl visst!" Möjligtvis om jag hade fått ett par platådojor och en fjäderhatt på köpet. Pimpstyle!!
I Insignia Swashbuckler Joined 8 Oct 2001 Messages 1,813 Location Uppsala 1 Sep 2003 #23 Re: Pointless Anecdote Undrar om jag är konstig som faktiskt tycker att en pytteliten 800-kronorstärning är en romantisk present
Re: Pointless Anecdote Undrar om jag är konstig som faktiskt tycker att en pytteliten 800-kronorstärning är en romantisk present