Nekromanti Mustaschvax?

Max Raven

T12-kultist
Min mustasch (och skägg) börjar bli lite oregerlig, och eftersom min vanliga lösning (att trimma den) inte är riktigt ett alternativ just nu så överväger jag att skaffa mustaschvax. Någon erfaren människa som har förslag? Vet att vi har flera med mustasch och skägg på forumet som bör ha lite bättre koll än mig.

Har hört att sivletto.nu ska ha något bra vax, men har ingen erfarenhet så... :gremsmile:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Jag vill bara inflika med en off topic kommentar och säga att det här är den bästa tråden jag läst på länge och ser fram emot liknande trådar.

Mukwa

Swashbuckler
Bounder - Extra firm Moustache Wax.
Rent bivax med en touch av vanilj och Fine Caribbean Navy Rum (wtf?). Jag har använt min burk två gånger. Du måste hetta upp vaxet först och det är meckigt, men det sitter stadigt sen... och det luktar nomnom :gremsmile:

myran

Veteran
Min polare har gjort sitt egna, det kan vara värt att kika in: http://www.brazils.se/se

Ska tydligen vara riktigt bra grejjer men att man måste ge det lite tid till att värmas upp för att det ska vara formbart.

Max Raven

T12-kultist
The Riddler said:
Jag vill bara inflika med en off topic kommentar och säga att det här är den bästa tråden jag läst på länge och ser fram emot liknande trådar.
*tappar nästan monokeln*
Min gode dam eller herre, WRNUs herr- och damskap är kända för sina högkvalitativa trådar! Jag hoppas ni inte antyder att denna blygsamma tråd är vida över dessa giganters verk!

( :gremwink: )

Fafnir_UBBT

Veteran
Jag använder ovan nämnda Stern hungarian med gott resultat. Ibland kan jag efterjustera lite med exempelvis Dax (röd burk).