Jo, dessutom har hon ju andra fördelar. Jag kan komma på två.Ehm, det är en rejäl skillnad i budget kring Xena och det här Mutantprojektet... Vilket gör det hela till en ganska fånig jämförelse, jag skulle nog kunna tänka mig att huvudrollsinnehavaren i Xena har mer i lön för ett avsnitt av serien än vad hela budgeten för Mutantserien kommer upp i.
Vad är det för fel på den traditionella pålen genom hjärtat?Ja, den var faktiskt riktigt bra i mina ögon. Den slutade ju bara för att huvudrollsinnehavaren omkom i en mc-olycka.
Och en påle genom hjärtat skulle inte funka där då?Nä, det var alltså skådespelaren som dog i en mc-olycka...
Japp. Håll med om att det hade varit en intressantare artikel.I dag dog den kände skådespelaren X Y i en otäck mc-olycka. Polisen misstänker självmord då Y i alldeles för hög fart i en kurva slungats av motorcykeln och fått en träpåle genom bröstet. Kommisarie A kommenterade fallet med "ingen har så hög fart i den här kurvan om man inte vill köra ihjäl sig". Ett okänt antal vittnen hävdar dessutom att kroppen gick upp i rök när solen dök upp, men dessa uppgifter är obekräftade...
Nöjd nu?
Borde inte kroppen ha gått upp i rök redan när han fick en träpåle genom hjärtat?Ett okänt antal vittnen hävdar dessutom att kroppen gick upp i rök när solen dök upp, men dessa uppgifter är obekräftade...