Nekromanti Mutant:UA Roll20/Skype

Nailbomb

Veteran
Tjenis, vi är två stycken som vill lira Mutant: Undergångens Arvtagare via Skype och Roll20. Vi söker minst 2 spelare till, vi är nybörjare när det kommer till rollspel så om det finns någon som är sugen på att spelleda så är du mer än välkommen. Tanken är annars att jag ska vara spelledare (lord have mercy upon my soul). Spelen kommer att ta plats främst helgtid. Hojta till på något vis om du tycker det låter skoj!

Snake490

Veteran
Låter roligt och jag skulle vilja spela med er och då jag är också ganska ny till rollspel så blir det ett bra sätt att lära sig tillsammans med andra.

Om jag fick välja en av helgdagarna så vore söndag en bättre dag för mig än lördag annars går det bra stort sätt hela veckan för mig.

alph0ns

Veteran
Tjenare såg just denna tråd, Jag är väldigt intresserad om ni fortfarande planerar något

slimn

Veteran
Hej! Jag är väldigt intresserad. Jag har spellett och lirat rollspel (främst MUA, Mutant År noll och andra svenska lir) en hel del och söker nu med ljus och lykta efter folk som vill lira över skype!

Nailbomb

Veteran
Hej på er! Vi är fem stycken nu, det är precis så många som jag klarar av eftersom det blir min första gång som GM. Så ni är tyvärr lite sena. :( Om någon hoppar av eller så här jag av mig till er.