Roliga mutationer
Joho, mänskligheten har redan börjat få roliga mutationer! För bara ett par dagar sedan träffade jag två psimutanter som hade mutationen "Immun mot dålig svenska". De kunde säga "Jag sa till han, att han vart mer bäng än mig sista gången vi gick ut" (som naturligtvis ska vara: "Jag sa till HONOM, att han BLEV mer bäng (jaja...) än JAG SENASTE gången vi gick ut") utan att bli irriterade och anmärka på språkbrister. Helt otroligt!
De verkade också äga förmågan "Motstå frustrerande upprepning in absurdum" då de kunde replikera varenda påstående med frasen "eller hur?" i flera minuter utan att driva varandra till vansinnets brant.
De hade tyvärr nackdelen "Avsaknad av omdöme och god smak" vilket medförde att de tittade på Baren, Big Brother och kunde göra målande beskrivningar på samtliga avsnitt ur Jackass på MTV. Det var förstås sorgligt att se ungdomar förledas motståndslöst in i skittelevisionens förträrande käftar, men på det hela vill jag ändå påstå att dagens mutationer är mycket komiska, i varje fall för oss IMM som bevittnar fenomenet.
/Rising