Mutant var det spel jag själv köpte först. Jag antar att nya versionen går samma väg som orginalet och det blir naturligtvis till att köpa ett exemplar själv. Mest för att jag har plats i bokhyllan och det blir underhållande läsning.
Ja, det är helt klart värt att köpas, men tänkte bara påpeka att jag snart har skrivit en recension om det, som ska läggas ut här på forumet, så vill du ha en bedömning och betygsättning av det är det bara att vänta en dryg vecka till, eller nåt.
Då menar du mutant som i bara mutant antar jag.... Har det en svart låda e det nya mutant.... men detta vet du nog.... Tänkte bara påpeka likheten i namnen (dvs att dom heter samma sak.
"Va? Svart lådan? Jag är helt i det blå nu. Mutant undergångens humhumhum, jag minns inte riktigt, hette den."
Mutant Undergångens arvtagare är version 6 av mutant. Den första versionen även kallad gamla mutant var en lila box som följdes upp med mutant 2 som sedemera ersattes av version 3 även kallat nya mutant och vars box var svart.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.