Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Tack, Chrull! Intressant att läsa dina referat. Jag är inte det minsta intresserad av spelet, men dina sammanfattningar har gett mig lite ideer att prova i andra spel.
For the entertainment of the people!Björn Wärmedal;n65732 said:Hahaha. Varför ska du utsätta dig för det?
Fast det skulle jag kunna säga om ganska många populära rollspel...hakanlo;n65749 said:Tack för den underhållande tråden, Chrull! Jag får en tanke i huvudet: om man nu (kanske mot förmodan) speltestat detta under utvecklingsarbetet, undrar hur det då låtit kring bordet och hur man kommit fram till att alla lösningar faktiskt är bra.
chrull;n65728 said:Okej, jag kanske kommer pröva att skapa en rollperson på typ tisdag eller så. Måste printa formulär först, och är lite upptagen fram tills dess. Jag kan liveposta den processen i så fall
På Repetikon?chrull;n114384 said:Nä. Jag fick annat att göra. Funderar på att provspela det någon gång i framtiden dock.
Om du köper den åt mig så lovar jag att göra det. Men annars tänker jag varken ge mer pengar till VV eller BezosIntressant och roligt tråd!
Lite Necroposting men jag noterar att spelet är uppe i 4th edition på Amazon. Han har även släppt ett lass supplement till sitt spel.
Kanske dags för en jämförande studie @chrull?