Jag tror att du kan nog utan oro fälla "starkare" kommentarer om dettaReddokk Fheg;n158914 said:[/SIZE][/FONT][/COLOR]
eftersom jag inte läst något själv så vill jag inte komma med någon starkare kommentar om detta.
Jag har mer än en gång hört om saker som beskrivits som väldigt rasistiska men som jag inte funnit vara häften så hemske som de låtit. Och åt andra hållet har jag hört saker beskrivits som inte alls rasistiska men själv funnit dem väldigt rasistiska
Därför vill jag inte säga allt för mycket om något som jag inte vet något om annat än vad folk berättat för mig.
+
Enbart detta:
...är så otroligt vansinnigt att det förtjänar minst en åtta på stark-skalan och lägger du det samman med det faktumet att alla spelarkaraktärer är vita i hyn så klättrar det upp till en stark nia! Jag tror inte att gubben Vikernes kommer att ta illa vid sig för att vi dömer ut hans spel som tok-rasistiskt (snarare tvärt om!) men du riskerar däremot att läsare av forumet tar illa vid sig av att det inte tas avstånd från det här.direktcitat från greven själv said:they are filthy, vulgar, have little education, and they eat and live very much like (other?) predatory animals, and show no signs of wanting to change this
Det "låter" helt vansinnigt och idiot-rasistiskt