Nekromanti Mystik och magi

Darkside

Veteran
Re: Jag har:

jag har:
Eon 2
Mudana
Krigarens väg
Monster o Varelser
Spelarens Handbok
Äventyr
Vad ska ja köpa?

Helmgast
Konsumera Mera

Mystik & Magi
Därefter Tiraker, Alver, Asharien & Soldarn eller Consaber, beroende på vad du tycker verkar intressant.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mystik & Magi är helt klart köpvärd, särskilt om man har för avsikt att spela eller spelleda en magiker. Modulen är en av Neogames mest köpvärda.

Zaaken

Veteran

Vad då hatad av all. Tiraker är ju inte hatad av alla dom är ju inte dum i huvudet heller dom är bara trögtänkta. Man ser dom ungefär som vi ser på lodisar ju. :gremgrin:
Och dom är lika mycket välkommen som andra varelser i städer, med undantag från Frakker

Det är ju som om att alver och skogs troll skulle vara fiender,,,,

Helmgast
Det kommer ALLTID upp frågor här på forumet av stackare som inte äger M&M men trots detta vill spela magiker. Den är mest värd efter EON II och Geografica.

Köp den, helt enkelt.

Zaaken

Veteran
Re: Tiraker inte dumma! (Men Trukher och gûrder) [NT]

Jo men en Tirak kommer ju lättare in i en stad en vad en trukher eller Frakk gör men Gûrder kommer ni in fast kanske mer på handlings ställen typ som torj eller hanar

Zaaken

Veteran

Det beror ju på. Om du gillar att vara med SL så tycker jag du ska köpa regn synd eller de fördömdas sista hopp. Men annars rekommenderar jag Alver, Tiraker eller Dvärgar böckerna.