Minimoni
Homelander
PalMer: tolka utskicket som du vill, men åskfågelns track record när det gäller att hålla tider är inte den bästa. Just därför tolkar jag att vi lär få vänta längre än den 4e juli.
Jag har inte fått nåt mail från dem trots att jag är med och fundar spelet. ????Minimoni;n100392 said:PalMer: Åskfågeln har gjort ett utskick via email till de som beställt böckerna.
Men med tanke på 1872 finns tre intressanta äventyrsuppslag att satsa på och böckerna finns i god tid för att förbereda sig för detta:Vi kan berätta att det var mer meck med omslagen till deluxeutgåvorna än vi någonsin kunnat drömma om. Samtidigt känner vi oss helt trygga med att slutresultatet kommer att bli precis som vi vill ha det. Vi kommer att ha en ny diskussion om exakt leveranstid med tryckeriet i veckan som kommer, och uppdaterar er så fort vi har mer besked.
Ha det gott,
Tove & Anders
Tyvärr har det hänt någonting väldigt tråkigt som ligger bortom vår kontroll, men som kommer att ha stor betydelse för den närmaste tiden.
Så med dagens besked från Järnringen och Fria ligan så drar jag slutsatsen att ovan kommentar grundar sig i att Lekbergs var avtalad distributör för Western...Tyvärr har det hänt någonting väldigt tråkigt som ligger bortom vår kontroll, men som kommer att ha stor betydelse för den närmaste tiden.
Jag tror det är det här tragiska dödsfallet Inkognito menar.Minimoni;n101655 said:Inkognito: Förklara för mig som om jag vore tre år gammal. Jag är skitdåligt insatt.
Tove och Anders:
? Just nu väntar vi på stabilare dollarkurs, men mycket är redan klart. Till hösten borde svenska rollspelare kunna hålla den fjärde upplagan av rollspelet Western i sin hand.