Nekromanti När man skapar en karaktär...

smaffy

Hero
Re: [!]

jag antog att du skulle säga nått åt det hållet (att du hade skrivit det).. hmm. var det verkligen du i egen hög person som satt och skrev just de orden? om inte.. då är du dum och lurendrejig. och, om det var du som skrev just de orden så får jag väll anta att du knarkade i dig lite marijuana innan =oP

näe. nu orkar jag inte ha denhär diskutionen mer!

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Krille

Super Moderator

"jag antog att du skulle säga nått åt det hållet (att du hade skrivit det).."

Nu var det iofs Marco och Calle som skrev den texten.

"om det var du som skrev just de orden så får jag väll anta att du knarkade i dig lite marijuana innan"

Nepp. De tänkte logiskt (se tidigare argument) och spelbalanstekniskt. Likheterna mellan detta och marijuana-rus låter jag vara osagt.

- Krille
"Never position a rock near a hard place"
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

G

Guest

Guest
Re: [!!]

"när man väljer samma yrke två gånger på raken tar detta dubbelt så lång tid, och man inkasserar dubbla yrkesfärdigheter."

gör det? brukar det inte ta 1t6 år för varje yrkesperiod? och ska man inte slå framgångslag?

Mvh h[-å]

smaffy

Hero
Re: [!!!]

err.. hur är det egentligen med logiken?
prova att läsa texten en gång till =Op

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

G

Guest

Guest
Re: [!!!]

ok. jag ska göra det här enkelt för dig. tiden har inget med antalet erf. poäng att göra! så är det bara.
om du inte gillar det så får du ta och ändra på reglerna jag orkar då inte göra det!
lite "bevis" änna:
fängelseperiodens längd varierar beroende på vilket brott du har begått det kan vara 1t6 år eller 3t6 år. det står inget om att du får spendera tre perioder i fängelset vilket det enligt dig borde ha gjort...
kryp fram till min tron och erkänn att du har fel!

M(v(?))h h[-å]

Pendragon

Swashbuckler

De tänkte logiskt (se tidigare argument) och spelbalanstekniskt. Likheterna mellan detta och marijuana-rus låter jag vara osagt.

Då kommer ju den intressanta frågan upp om någon har provat bägge och kan jämföra... fast har man sysslat med det senare lär det bli knepigt att göra det förra...

Om du trampar i klaveret ha åtmistone vett att stå still

Foggmock

Myrmidon
*harkel*

hmm vad jag menade var att många tycker att fördelarna (färfigheter) man får väger upp nackdelarna.. dvs ett ytterst koboldiskt bettende som inte bvorde främjas... ursäkta, pistol o gevär var taget ur luften.-.. (men slagsmål får man väl?) iaf MÅNGA tycker itne att en fä'ngelsevistelse förstör karaktären på nått sätt...

Jag vet att jag har rätt!

Nalle med AK4

Swordsman
Kyaya? Nope....

Jag tror inte att neogames röker marijuana
innan de ska skriva regelböcker. Kanske efteråt
(no offense/images/icons/laugh.gif) men det betvivlar jag.
Jag tycker själv att man borde få förlängt straff
om man försöker rymma. Om det inte är så i verkligheten
så sätt mig som allsmäktig ledare över hela världen
så det blir så.
Nalle

My future's determined by thieves, thugs and vermin.