Aeon
Warrior
Om jag har förstått det här rätt så har den som har högre TO i närstrid övertaget... på det sättet att han inte behöver addera svårigheter på sina aktiva handlingar då de sker först...
Men det finns knappt några regler för att detta övertag skall vända... den ena i en närstridsfight kommer i princip alltid att ha övertaget... han kommer alltid att vara "anfallare" om man jämnför med Eon... Eller finns det några regler för hur TO kan modifieras i strid förutom "Ur Balans" och "Smärta sänker TO"?
Det känns lite monotont... som det är...
//Aeon
Men det finns knappt några regler för att detta övertag skall vända... den ena i en närstridsfight kommer i princip alltid att ha övertaget... han kommer alltid att vara "anfallare" om man jämnför med Eon... Eller finns det några regler för hur TO kan modifieras i strid förutom "Ur Balans" och "Smärta sänker TO"?
Det känns lite monotont... som det är...
//Aeon