Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Min andrahandsröst ligger på Star Wars D6 =)God45;n279211 said:De är så många... Kanske Pathfinder....
Min andrahandsröst ligger på Star Wars D6 =)God45;n279211 said:De är så många... Kanske Pathfinder....
Jag är på denna linjen också. Mutant 1a men Star Wars D6 vore intressant att höra vad du skulle tycka om (men kanske inte alla, de är rätt lika).luddwig;n279235 said:Även jag röstar på Mutant. Star Wars D6 vore också mycket intressant då jag har samlat på mig en del sådant.
Nej, olikaBjörn Wärmedal;n279232 said:Är de alla från samma film?
Du ska inte säga något om Dirty Secrets din Nagaraja spelare!Cybot;n279261 said:Come on. Jag vet att ni också vill se God45 recensera World of Darkness "mästerverk" som "World of Darkness: Gypsies" och "Dirty Secrets of the Black hand"
Alltså. Nagaraja är ett coolt concept, men fullkomligt ospelbart om man inte vill spela en fruktansvärd person.God45;n279273 said:Du ska inte säga något om Dirty Secrets din Nagaraja spelare!
Deras äventyr verkar överlag vara ganska högt ratade, även här.Taogoli;n279320 said:Riotminds Trudvang (DoD 6?) även att alla verkar så kritiska till det. Gjort mycket bra stämningsäventyr enligt mig i alla fall.
Alla kommer bli trötta på recensioner somKhan;n279334 said:Trudvang vore otroligt skoj det också, men där har jag inte lika mycket kontakt med originalmaterialet så det kan hålla sig ett tag. Framför allt har jag bara läst ett av de officiella äventyren. Jag var ju aldrig spelledare i Trudvang.
Men efter att ha tänkt lite mer skulle jag nog lyfta "resten av DoD" som ett seriöst alternativ. Oavsett om God45 avskyr världsböcker eller inte kan det vara otroligt skoj att läsa.