Jag tycker att inledningen på 2000 känns lite splittrad. En blandning av silikonbröst, feminism, dokusåpor, skruvad humor, (alltför) engagerade ungdomar, ungdomar som bara sitter vid datorn/TV:n, babyboom, insamlingsgalor, spaweekend... Det känns som om 80-talets yuppie fortfarande är verksam, liksom miljöaktivisten från 90-talet - modet säger att man kan ha på sig vad som helst, tillhöra en av de tusen små klädstilarna som finns. Är det att vara unik/personlig som är -00?
Jag förutspår att nästa trend är tillbaka till 50-talet. Rosenkindade hemmafruar bakar småkakor till sina hårt arbetande män i basindustrin och föder en fyra fem ungar innan 30 års ålder. Det ska vara en gruvarbetare 2010. Norrlands inland kommer att återkoloniseras.
Vad tror ni inför 2010?
Jag förutspår att nästa trend är tillbaka till 50-talet. Rosenkindade hemmafruar bakar småkakor till sina hårt arbetande män i basindustrin och föder en fyra fem ungar innan 30 års ålder. Det ska vara en gruvarbetare 2010. Norrlands inland kommer att återkoloniseras.
Vad tror ni inför 2010?