Jag var aldrig med och finansierade Skrômt på Kickstarter, men jag funderade länge och väl. Det fick dock till effekt att jag läste ett flertal av Ebbe Schöns böcker och det gav mig inspiration till äventyret Nätfiske. Jag drar mig för att kalla det "i Skrômts anda" då jag inte har läst spelet, bara bläddrat i det i butik, men det vore ändå kul att få lite kommentarer på mitt lilla scenario.
Sjävklart är det intressant med kommenterar på intrigen och om det finns tillräckligt med information, eller om texten motsäger sig själv, men jag är också intresserad av kommenterar på hantverket. Kommer avsnitten i en lämplig ordning osv. men även ämnen som blivit viktiga senaste åren med att texten skall vara inkluderande etc.
Sjävklart är det intressant med kommenterar på intrigen och om det finns tillräckligt med information, eller om texten motsäger sig själv, men jag är också intresserad av kommenterar på hantverket. Kommer avsnitten i en lämplig ordning osv. men även ämnen som blivit viktiga senaste åren med att texten skall vara inkluderande etc.