Nekromanti Någon moderator med för mycket fritid?

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag tycker det vore kul om man fick läsa varje användares första inlägg. Alla användare? Nä de som anmäler sig i den här tråden. Krille, Krank, Han, Solve, mfl. Sen vore det kul att hitta sitt eget första inlägg men man kan ju inte söka mer än 4 år tbk? Vire också kul med länk till den tråden.

Kanske finns det här och jag har letat/ försökt för dåligt. Men jag anmäler mig iaf om det finns intresse av ett sådant projekt. Trevlig helg.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Niklas73 said:
Jag tycker det vore kul om man fick läsa varje användares första inlägg. Alla användare? Nä de som anmäler sig i den här tråden. Krille, Krank, Han, Solve, mfl. Sen vore det kul att hitta sitt eget första inlägg men man kan ju inte söka mer än 4 år tbk? Vire också kul med länk till den tråden.

Kanske finns det här och jag har letat/ försökt för dåligt. Men jag anmäler mig iaf om det finns intresse av ett sådant projekt. Trevlig helg.
Steg 1. Gå till användarens profil.
Steg 2. Klicka på "Visa användarens inlägg".
Steg 3. Gå till den sista sidan.
Steg 4. Enjoy!

solvebring

Superhero
Det är enkelt.

Klicka på ett användarnamn -> befinn dig i användarens profil -> där klickar du på "Visa användarens inlägg" -> där går du till sista sidan. KLART! :gremlaugh:

Gör som alla andra duktiga skitar som hinner posta före mig har sagt!

anth

Vetefan
Already done that - it was hilarius.

Låt oss säga att de flesta av oss har varit unga och dumma. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
I sökfunktionen:

Under tidsperiod:
× Ta bort ettan
× Sätt "Veckor" till blank.

Då kan du söka längre är fyra år.

/Han som alltid gör så när han söker, men som ibland blir hindrad av att forumet visar maximalt 200 resultat