Nej, det är farligt nära mitt kommande system "Kvadratrot".Jag hoppas att namnet inte kommer från räknesättet multiplikation.
Oroa dig inte för sånt. Jag sökte på Generica och hittade tre rollspel och ett brädspel och en jäkla massa annat. Vad kan man göra annat än att rycka på axlarna och konstatera att om så många valt det så måste det vara ett bra namn...Ämnet säger allt - någon som kallat sitt rollspelssystem för Faktor ännu?
Tja, skadar inte att höra sig för ändå tycker jag, i synnerhet eftersom jag dyker upp på det här forumet då och då - men ofta utan att läsa alltför mycket av andras spel (vill inte påverkas när jag själv sitter med något). Det vore ganska olyckligt om jag slog på stora Faktor-trumman och så börjar någon gapa om att jag stulit namnet, idén och kronjuvelerna från ett forum som väldigt många vet att jag besöker. Lite onödigt...Oroa dig inte för sånt. Jag sökte på Generica och hittade tre rollspel och ett brädspel och en jäkla massa annat. Vad kan man göra annat än att rycka på axlarna och konstatera att om så många valt det så måste det vara ett bra namn...