Nekromanti Några frågor !?!

Johan K

Gammal & dryg
Har suttit och undrat lite...

* Har ni nån aning om hur många medelanden som skrivs per dygn ?
* Hur många träffar ni har per dygn ?
* Vilka som är "mest" aktiva på forumet ?

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Azagthoth

Myrmidon
Hur många meddelanden som skrivs per dygn vet jag faktiskt inte. Det varierar i alla fall ganska mycket mellan helg och vardag, då många använder datorer på jobb/skola för att använda forumen.

Sedan angående antalet träffar per dygn så är jag inte säker på att jag får avslöja det. Måste höra med övriga i redaktionen, men jag kan i alla fall avslöja att december var den bästa månaden so far (och att jag, när jag nu använde statistikprogrammet för första gången, blev förvånad hur höga siffrorna faktiskt är).

Mest aktiva på forumen, menar du då baserat på antalet inlägg, antalet skrivna bokstäver eller bara vilka som "hänger" här mest? Antalet inlägg har ju (förutom många i redaktionen då) Krille, Riddaren, du själv, Vindhand, Rosen (tar ur huvudet, kollar inte upp fakta, kan ha glömt någon) högt på.

/Azagthoth

chrull

Stockholm Kartell
en gissning.. de som har mest inlägg är också alla aktiva på EON forumet? eller?

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--

Gardener

Champion
Så att folk slipper sitta å räkna så kan jag säga att det finns över 50000 inlägg i systemet och de har lagts in sen runt mitten av maj förra året. En snabb uträkning säger att det blir cirka 200 inlägg om dagen, men det har ökat på senaste tiden, så det kanske ligger på runt 250-300 om dagen i nuläget. Men det varierar också under veckan, jag tror det är mycket mindre inlägg på helgen till exempel.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Johan K

Gammal & dryg
Ok, tackar för svaren !!

Jag kan tänka mig att ni måste en hel del träffar per dygt. Med tanke på antalet medlemmar.

Johan K

Gammal & dryg
Där ser man, 50000 stycken inlägg. Det är en VÄLDANS massa !! Kul är det iaf !!