Funkade inte.Lösenordsåterställning
Hur vet vi att du är den riktiga Arfert och inte någon som försöker stjäla Arferts inloggningsuppgifter?Arfert2;n117643 said:Skulle logga in med min vanliga identitet (Arfert), men mitt lösenord funkade plötsligt inte. Vad göra?
Um... så du håller INTE med Arfert?Trollkalle;n117786 said:Håller helt med arfert. Så jäkla onödigt att ha ett utropstecken i ett fantasyrollspel. ????
Vilket väcker en intressant fråga. Om man skulle skapa ett konto, exempelvis Arfert4 (utan att ha ett tidigare konto, så inga strumpdockor här inte, Krille), men aldrig påstår att man är samma person som Arfert eller ens Arfert2 eller Arfert3, skulle det då räknas som att man låtsas vara en annan användare?luddwig;n117834 said:Som vän av ordning frågar jag mig: Kan det bli för många Arfert? Kanske borde jag själv byta namn till Arfert3? Och vid den tanken dök det genast upp ett märkligt sug. Jag vill göra ett rollspel. Jag tänker kalla det... Skräck!
Namnförslag till ditt nya rollspel: Andra världskriget!Trollkalle;n117786 said:Håller helt med arfert. Så jäkla onödigt att ha ett utropstecken i ett fantasyrollspel. ????
Är namnförslaget "Andra världskriget"! eller "Andra världskriget!" ?Framsynt bakåtsträvare;n117851 said:Namnförslag till ditt nya rollspel: Andra världskriget!