Nekromanti Nördar söker ölsällskap

Radioaktiv

Hero
Jag och Anarchclown är i Stockholm nu och vill träffa forumiter. Gärna på fredag eller när som helst nästa vecka. Nån som vill ut och ta en öl kanske? Vi har ju missat många forumsöl och saknar er...

Möller

Hubert Hortlax
Kan bli aktuellt för mig att dyka upp, beroende lite på hur helgen ser ut att bli.

gizmo

temporary sunshine
Jag är alltid upp för snabbspontan besök på Lasse eller något här hos oss i kvarteret.
Med lite mer varsel också annanstans.
Men.
Under veckan jobbar jag länge nu. Nu på fredag - vet inte än, får se. Helgen lite friare, kan funka. Men helgen verkar inte inkluderat i erbjudandet i trådstarten?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Specifiera ett datum och föreslå en plats så kan jag säga om jag dyker upp eller inte.

Radioaktiv

Hero
Nu på fredag funkar, annars onsdag och torsdag nästa vecka. Vi kan sitta runt hörnet på biergarten eller någon annan stans, beroende på vad folk kan och vill. :gremsmile:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Radioaktiv said:
Nu på fredag funkar, annars onsdag och torsdag nästa vecka. Vi kan sitta runt hörnet på biergarten eller någon annan stans, beroende på vad folk kan och vill. :gremsmile:
Finns eventuellt en möjlighet att jag tittar förbi på en öl eller sju. Det borde öka chanserna att det kommer mer folk.

G

Guest

Guest
Radioaktiv said:
Även om jag själv inte kan delta på fredag så tycker jag verkligen ni ska sitta på "Lasse i Parken".
Om ni tänker dricka öl nästa vecka så kommer jag definitivt. :gremsmile:

gizmo

temporary sunshine
Köttsallad said:
Även om jag själv inte kan delta på fredag så tycker jag verkligen ni ska sitta på "Lasse i Parken".
VARNING: Såvitt jag vet har Lasse konsert med inträde nu på fredag.
Inte att jag själv har något emot att gå dit i alla fall, men jag antar att det skulle vara en anledning att avstå för andra forumiter (som av obegripliga själ verkar prioritera ölutbud över live musik och ambiente).

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kan tyvärr inte dyka upp imorgon, fredag. Då jag har annat för mig tyvärr, men någon öl nästa vecka bör inte vara något problem.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag gillar ju inte öl, annars hade det varit jättetrevligt.

Anarchclown

Swashbuckler
Jag och Radioaktiv har reviderat vår plan. Vi vill nu ha en omröstning om ifall onsdag eller torsdag passar sig bäst för öl nästa vecka? Om inte folk verkligen känner för denna fredag?

G

Guest

Guest
Anarchclown said:
Jag och Radioaktiv har reviderat vår plan. Vi vill nu ha en omröstning om ifall onsdag eller torsdag passar sig bäst för öl nästa vecka? Om inte folk verkligen känner för denna fredag?
Helt egalt för mig, men jag säger torsdag för att ha sagt något.

gizmo

temporary sunshine
Anarchclown said:
omöjligt att veta nu. i båda fall skulle jag försöka komma, och i båda fall skulle jag komma sent, inte före kl 20 iaf.

Übereil

Swashbuckler
Både onsdag och torsdag är mitt i veckan (dvs jag kan nog dyka upp men jag lär gå rätt tidigt).

Übereil