Radioaktiv
Hero
Jag och Anarchclown är i Stockholm nu och vill träffa forumiter. Gärna på fredag eller när som helst nästa vecka. Nån som vill ut och ta en öl kanske? Vi har ju missat många forumsöl och saknar er...
Finns eventuellt en möjlighet att jag tittar förbi på en öl eller sju. Det borde öka chanserna att det kommer mer folk.Radioaktiv said:Nu på fredag funkar, annars onsdag och torsdag nästa vecka. Vi kan sitta runt hörnet på biergarten eller någon annan stans, beroende på vad folk kan och vill.
Även om jag själv inte kan delta på fredag så tycker jag verkligen ni ska sitta på "Lasse i Parken".Radioaktiv said:Nu på fredag funkar, annars onsdag och torsdag nästa vecka. Vi kan sitta runt hörnet på biergarten eller någon annan stans, beroende på vad folk kan och vill.
VARNING: Såvitt jag vet har Lasse konsert med inträde nu på fredag.Köttsallad said:Även om jag själv inte kan delta på fredag så tycker jag verkligen ni ska sitta på "Lasse i Parken".
Helt egalt för mig, men jag säger torsdag för att ha sagt något.Anarchclown said:Jag och Radioaktiv har reviderat vår plan. Vi vill nu ha en omröstning om ifall onsdag eller torsdag passar sig bäst för öl nästa vecka? Om inte folk verkligen känner för denna fredag?
omöjligt att veta nu. i båda fall skulle jag försöka komma, och i båda fall skulle jag komma sent, inte före kl 20 iaf.Anarchclown said:Jag och Radioaktiv har reviderat vår plan. Vi vill nu ha en omröstning om ifall onsdag eller torsdag passar sig bäst för öl nästa vecka? Om inte folk verkligen känner för denna fredag?