Nekromanti Nörden och kärleken

Men hur gulligt var inte det där då. Älskar för övrigt när han tar sitt svärd och huggen sönder figuren med. Rage nerdstyle. :gremsmile:

Jag hade inte kommit mig att titta på den innan (den har gjort turen på fejjan i nån dag), men nu så … Schysst! Som ett jävla chainsword i hjärtat. :heart: :3

Gillas. Även om den som all svensk film var full av ångestfylld långsamhet som inte uppskattas av ADHD-människor. :gremsmile:

Anarchclown said:
Gillas. Även om den som all svensk film var full av ångestfylld långsamhet som inte uppskattas av ADHD-människor. :gremsmile:

15 minuter var ganska lagom faktiskt. Hade det varit en spelfilm hade jag nog kräkts på den :gremtongue:

Anarchclown said:

Jag klarade inte av att se mer än ett par minuter...

krank said:
Anarchclown said:

Då är vi 2.

krank said:

Med hjälp av lite snabbspolning tog jag mig igenom den nu. Bra slut iaf. Lite för mycket vardagsångest för mig, dock.

solvebring said:
Helt okej. Fast om jag ska vara allvarlig tyckte jag bäst om slutklippet med deras polare... :gremsmile:

"The power of love." *click!*
Jag tyckte svartrockaren var väldigt rolig. Skrattade varje gång han dök upp.

Jag var tvungen att hoppa över en del ångestsekunder, men annars var det bra.

Förväntade mig dock ett annat slut, men det var skitbra

Två saker som jag tänkte på nu när jag har kollat igenom filmen för en andra gång:

Jag har för mig att jag känner igen nörd nr.. eh, han medskäggoch Disturbed t-shirt. Kan dock inte minnas varifrån..

Och om det här skulle vara Big Bang Theory så skulle jag nog kunna se på det.

Back