Anders & Tove
Hero
Tack. I helgen. Måste bara fixa klart deluxeomslagen för tryck parallellt, då de tar längst trycktid än resten. Men lansering 4 juli står fast!
Anders & Tove
Anders & Tove
Men nya pdf:er gör väntan klart lättare att genomlida! Tre veckor kvar nu!!Minimoni;n97196 said:Sen bryr jag mig inte så mycket när nästa släng av pdfer kommer, nu vill jag ha de riktiga böckerna i mina händer och känna doften av trycksvärta och gediget hantverk.
Ja, så länge vi håller det öppet vilken specifik söndag vi talar om så lär ni lyckas med det!Anders & Tove;n96585 said:Men. Vi hoppas ändå ge er regelbetan tidigare än på söndag ;-)
Lite otydligt i utskicket, så jag väljer att lägga mitt hopp i att det kanske bara är Deluxe-varianterna som blir lite försenade!Minimoni;n99008 said:Tydligen, om jag förstått allt rätt så kommer inte de tryckts böckerna den 4e juli... Meck med så många olika deluxe-versioner för tryckeriet. Jag är tråkigt nog inte överraskad utan bara besviken.
Det var väldigt negativt. Ställ dig i hörnet och tro på mänskligheten i fem minuter!Minimoni;n99412 said:Du är optimist inkognito! Det gillar jag då jag själv är en obotlig pessimist. Jag tror tråkigt nog inte att vi kommer att få se en tryckt version av western 2015, Jepp så pessimistisk är jag.
Nä, så lång väntan tror jag inte vi har framför oss nu, inte utifrån vad vi fått se i beta-versionerna!Minimoni;n99412 said:Du är optimist inkognito! Det gillar jag då jag själv är en obotlig pessimist. Jag tror tråkigt nog inte att vi kommer att få se en tryckt version av western 2015, Jepp så pessimistisk är jag.