Krille
Super Moderator
Jag har skaffat en helikopter. En liten eldriven en, som kan flyga i flera minuter per laddning och som är avsedd för inomhusbruk. Jag kan numera få upp den i luften och flyga lite, men några längre expeditioner är det inte tal om än. Ett stort problem i sammanhanget är att lägenheten är rätt så liten och helikoptern är inte direkt kompatibel med väggar. Den går inte att flyga utomhus, för övrigt - till och med vindstilla räcker för att blåsa bort den.
Jag har också skaffat mig en plastbyggsats av ett av planen från Macross Zero, närmare bestämt SV-51 Gamma, det überhäftiga plan som skurkarna flyger. Egentligen är det väl en variomech pch inte ett plan, men modellen är fast i flygplansläge och kan inte transformera. Den ska jag väl bygga någon gång också, men färgburkarna är stentorra.
Slutligen är jag fast i City of Heroes.
Jag har också skaffat mig en plastbyggsats av ett av planen från Macross Zero, närmare bestämt SV-51 Gamma, det überhäftiga plan som skurkarna flyger. Egentligen är det väl en variomech pch inte ett plan, men modellen är fast i flygplansläge och kan inte transformera. Den ska jag väl bygga någon gång också, men färgburkarna är stentorra.
Slutligen är jag fast i City of Heroes.