Re: Intressant fråga
Du har inte månntro möjlighet och vilja att förklara det närmare?
Och i samma veva måhända då också förklara hur den differens som erhålles avgör träffområde på ett mer detaljerat sätt. (då med skjutvapen i åtanke)
Vore ytterst tacksam för svar - cihset
Jag samtycker i att det blir skyhöga mängder med tärningsslag i Neotech(2) och det är ett tidsödande problem. Jag tycker att de två T20 som du pratar om låter som en mycket intressant idé, men jag förstår inte riktigt hur de går att göra kompatibla med Neotechs system?1. Det totalan antalet tärningar som man rullar på bordet är skyhögt, om än inte lika högt som i EON... nackdelen med att införa slumpad TO gör det ju ännu slöare. Krille vidrörde ämnet med Ob-omslagen och jag är rädd att jag håller med. Väntevärdet på omslag är mer än hälften av alla Ob3t6-slag.
Vi har löst detta genom att köra två t20 istället med ett ob i varje riktning, totalt 1/10 ger alltså Ob och de kan då även gå både uppåt och neråt (istället för bara uppåt). Detta ger enorm hastighetsökning.
Du har inte månntro möjlighet och vilja att förklara det närmare?
Och i samma veva måhända då också förklara hur den differens som erhålles avgör träffområde på ett mer detaljerat sätt. (då med skjutvapen i åtanke)
Vore ytterst tacksam för svar - cihset