Mogger
Hipsteranka
Japp
Gud så sexigt.Måns said:
Typ.
"De Red Mot Solnedgången", för så ska ju en västern sluta!Arvidos MC said:Slänger ut ett till förslag: Skulle man kunna kalla det "Solnedgång" eller något liknande? Du vet... Väster... Något som tar slut... "När ljuset slocknar i väster"...
Eller Sista ritten mot solnedgångenCybot said:"De Red Mot Solnedgången", för så ska ju en västern sluta!
Jag har funderat i de banorna men inte kommit längre än så. I övrigt håller jag med dig. Jag älskar också In My Time of Dying, men trots kranks intygan att engelska funkar är jag inte bekväm med det riktigt. Av jord är du kommen har helt rätt ton.Arvidos MC said:Slänger ut ett till förslag: Skulle man kunna kalla det "Solnedgång" eller något liknande? Du vet... Väster... Något som tar slut... "När ljuset slocknar i väster"...
Fan, det är asjobbigt när ni hela tiden kommer på nya bra förslag!Cybot said:"De Red Mot Solnedgången", för så ska ju en västern sluta!
Jag skulle nog föredra det här. "Av jord är du kommen" känns mindre specifikt Westernaktigt, det känns som om det skulle kunna appliceras på andra genrer också. "De red mot solnedgången" känns som om det ger en avsevärt tydligare bild av vad spelet handlar om.Måns said:Fan, det är asjobbigt när ni hela tiden kommer på nya bra förslag!Cybot said:"De Red Mot Solnedgången", för så ska ju en västern sluta!
Jag skulle säga att det beror pà vilken typ av western spelet ska gestalta. För spaghetti-western eller John-Wayne western gillar jag "De red mot solnedgàngen". För en mer realistisk karatärsbaserad "gritty" western làter "Av jord är du kommen" bra.Jag skulle nog föredra det här. "Av jord är du kommen" känns mindre specifikt Westernaktigt, det känns som om det skulle kunna appliceras på andra genrer också. "De red mot solnedgången" känns som om det ger en avsevärt tydligare bild av vad spelet handlar om.