Nekromanti Namn

Mouth of Sauron

Veteran
:gremcool:Hej!

Jag håller på och skriver på ett äventyr men jag kommer inte på några namn till ett värdshus som passar. Rollspelarna kommer till en pub i Jargien och ett värdshus i Damarien. :gremcool:

Rising

Vila i frid
Woo! Fame at last!

Häftigt att någon kommer ihåg den. (Jag visste inte ens att jag hade den längre.) Skall jag kanske lägga ut mina fjuniga sidor på någon vettig plats med en meny eller något, så att man kan söka bland dem? Lite rollspelsprylar har jag ju ändå (senast jag kollade hittade jag det här skitkonstiga rollspelstestet, (rätt ofärdigt, några beskrivningar saknas) t.ex. Har mig veterligen inte ens länkat till det på forumet.

Hmm... Nåja, kewlt att du hade hittat den där gamla grejen. Frågan är bara var rätt adress egentligen kan vara (det ska ju vara en sida med en massa rutor och "slumplandet"-logga)...

Jaggernaut

Hero
Bifogar ett exceldokument...

...nä förresten jag länkar istället :gremsmirk:

Hittade först inte igen den på webben men sen såg jag att skaparen 'Jörgen "Åke" Åkerklint' alias Åke Wombat skrivit ned sin hemsida i dokumentet så det blev det lite lättare. Så är är länken till hans hemsida. Under rubriken 'Program' finns detta dokument.

Innehåller en del andra nyttiga generatorer.

MongoMan

Swordsman
Re: Woo! Fame at last!

Jag visste inte att det var du som hade gjort den, isåfall hade jag berömt dig.
Frågan är bara var rätt adress egentligen kan vara (det ska ju vara en sida med en massa rutor och "slumplandet"-logga)...
Fast när någon (möjligtvis Rising himself) länkade till den så såg den ut somden gör nu, kommer dock inte ihåg vad tråden hette för jag hittade länken i ett gammalt personligt meddelande till en kompis. Men det där med att du har fler lustiga sidor låter kul, lägg gärna ut dem så ska vi nog se om de är någonting att ha.

Rickard

Urverk speldesign
Re: Woo! Fame at last! [OT]

Kanske det här inlägget?

/Han som möjligtvis inte orkade med att trycka på "Klicka här" så han fixade direktlänken till generatorn

Johan K

Gammal & dryg
Tjaa, vad sägs om Katten & Gurkan..
Det namnet hadde vi som återkommande namn när man lirade EON som mest.